BOKNÖRD

hallo.
jag älskar böcker, totaly love them. ser jag en fin bok, vill jag genast ha den. och har jag väl börjat med en bokserie, så kan jag inte sluta.jag bara måste läsa klart den, även om det innebär sömnlösa nätter och mummlande, otydliga svar på frågor som kära julle ställer. man blir helt beroende, varje bok, varje mening, blir en drog. och sedan blir det massa smygande återbesök till bokhandeln och drägel vid hyllan där de speciella böckerna ligger. man blir helt varm och pirrig i kroppen. och man tänker att; oj, nu missade jag tunnelbanan hem, vilken tur jag har, för då kan jag ju läsa! som sakt, det är ett beroende som icke kan stoppas!!!

rehab någon?

Kommentarer
Postat av: miriam

Hahahaha sitter och skrattar för mig själv. Jag hade en så sjukt bra bok här om veckan som jag gjorde allt för att läsa. livet enligt aviga och räta. Jag stor grina i slutet den är fantastisk du MÅSTE läsa den! underbar just nu läser ja tvillingarn som bytter en bor hos mamman den andra hos pappan och dom träffas på sommar kolla du vet , den vi kolla på när vi var små och söta??? på tyska måste tillägas! den är fin!

2011-03-24 @ 08:56:13
Postat av: vilja

hahaha, du e skojig mille!!!! men vad roligt att d läser tvillingarna, på tyska, jag visste inte änns att den fanns på bok....

2011-03-26 @ 08:38:50
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0