fake it, hide it and regret it...

Glad sommar vackra folk.
Har just denna timme fått semester, och det skall njutas. Och hur ska det njutas då? Jo, med ful fejkad bränna, kläder som luktar mögel(?) och en tom lägenhet, som oxå luktar lite suspekt...
Och nu väntar väl ni på att jag ska skriva hahaha skoja bara!!!! Tyvärr är allt sant.
Men inte däppar jag för det inte. För igår tryckte ja i mig ett HELT paket med riskakor-ost smak!
Och i kväll ska jag och mina brunflammiga ben ut och dansa och göra Stockholm osäker med Maria.
Sedan imorgon ska "Vi" ( min fejkade bränna och jag) ut med en tjej från jobbet, det ska bli livat det oxå. Så inte däppar jag inte!
Nej, nu måste jag duscha och peela mina ben!!!
bye bye bejby bejby good bye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0