filmisar

eyh, visst skulle det vara toppen om vi hade filmisar idag!
brad pitt, johnny depp, kungen!!! vem skulle banga att ha dem på filmisar lixom!???!
man ba: kan vi byta filmisar? jag har kate moss. om du ger mig Obama, kan du få moss!
och den andre säger: asså isåfall vill jag oxå ha Julian E, han är typ världens största modell!!!
svar: Nej!
andre: joo!
svar: nnneeeeeeeeeejjjjjj!!!
andre: give it to mee, my presious, give give give!!!!
svar: ......
tack tack.
.......
oj, blöder du?
svar: ......
hallå! svara!!!
hhjjäääällppp....
ops, måste pysa, byee
....
kanske ingen bra idee...

Kommentarer
Postat av: Miriam

du är så himla knäpp! och rolig söt och jag tycker att du ska ta dig en tur hit dit ja bor... snälla!!!

bli rik och kom hit!

2011-02-01 @ 13:42:27
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0