stavningskontroll = röd

Här får ni lite bilder av mig, för jag kan tänka mig att ni saknat mig!!!!
och ni kanske undrar hur det kommer sig att jag kan fota mitt nylle helt plötsligen. jo grejen är det att jag har byt dator! mitt internet krånglar sedan i går, men först trodde jag det var datorn det var fel på. så då tog jag en dator vi har haft i dalarna ist. och på denna dator finns photo booth!!! mohahah jag älskar det!
nu håller jag bara på att ladda ner skype, så man kan se mig där!!!
( men vet inte om det kommer att bli ner laddat, under detta inlägg lade internet ner 4 ggr. och då får man starta om ner laddningen...)
hahaha och på denna dator finns också stavningskontroll. ( men konstigt nog blir ordet stavningskontroll röd märkt!!!! )
jajaja. ta hand om er!!!
ska käka tunnbröds rulle nu!!!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Julian

hoppas den funkar snart. vill vverkligen skypa med cam. snart måste vi skypa. det går inte en dag utan att jag tänker på dig min bästa vän!

2011-08-23 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0