I GOT MY MIND SET ON YOU!

Jap, nu har jag set my mind on Australien igen! and this time i know it is for real. har kollat ryggsäck och hostel runt omkring  i det stora landet, drömmer mig bort om en vistelse i the out back och dykning i det stora karriärrevet!
och att få resa med käraste moj, det slår alla tider!!!
kan inte fatta att om ca ett halvår ( januari) är jag på ett flygplan som är högt över jorden.
men en sak gör mig lite nervös. det är vad jag ska göra när jag kommit fram. jomenvisst kommer jag ha planer och saker att kolla på, men jag menar när jag har landat, tagit mitt bagage och checkat ut. ska jag gå till höger eller vänster, ta en taxi eller buss, och isåfall vart? kommer jag att vara helt vilse och gå bort?
men jag antar att det kommer att gå bra....
annars kan jag ju stanna i svealand och åka till malmö eller nån annan exotisk stad?
eh tror inte det va?

nanananna o h I love to love but my baby just love to dance, but he wont give our love a chance, o h I love to love but my baby just love to dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0