näs död

hej!!

har varit jätte förkyld ett tag nu. och eftersom jag har en mamma som säger: VILJA GÅ OCH KÖP EN MEDICIIIN!
så gick jag nyss och köpte en. mor min ville att jag skulle köpa nån dyr medIcin, men det ville inte jag. så jag köpte en nässprey.
jaha, intresseklubben antecknar...
men jag fattar inte riktigt hur denna spray är funtad, så jag stoppade in den ( snusk) i näsan och sprayade. men jag trodde att det skulle komma spray, oh jag kände inget, så jag sprayad och sprayade. till så jag blev helt yr....
guud, jag är nu helt yr, och lite rädd.
så om ni inte hör av mig senare, så vet ni varför.
gud vare med er, när ni söker mig!!!



uppdatering: jag såg inte att man skulle först trycka 9 ggr innan sprayen fungerar, så jag lever och frodas, som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0