gothen night!

ville bara säga god natt mina söta.
idag har jag jobbat (suprice) och det var helt okej. bättre faktiskt. fick göra hamburgare idag ( fick och fick, jag tvättade händerna, torkade den och sa: villken dressig är det på orginalburgaren?)
och det var skoj!!!!!
nu är mor min här, vi har delat på en öl och druckit te.
vi sak alla tre, jag, julle och mor åka tillsammans till arbeterna våra imorgon.
det var mörka moln på himmelen, men det kom inget regn i dag.
oroa er icke. detta tråkiga inlägg är inte vad som kommer i framtiden. håller på att skriva en liten lista just nu, kommer senare.
så håll ut, snart är torkan sluut.
puss och god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0