JAG LEVER!!!

..

.. vad har jag för ursäkt att inte ha skrivit på ca ett år?? eh, det har inte hänt nått intressnat? jag har legat i koma? en utomjording kidnappade mig? datorn gick sönder? vet inte hur man skriver? allmänt lat? läser andra bloggar istället?
ha, det sista var rätt! joo jag har levt på olika bloggar den sista tiden, men nu tänkte jag att kanske dom kan leva på mig istället!!
jovars, det är ju smart persilja, ingen vet ju att du skriver... men men, jag hade tänkt att anonsera i kontaktanonser.
En söt och rar flicka söker läsare till sin blogg, alla svar motages med hurra rop och kärlek!
puss

kanske nåt sådant? snuksgubbar flockas som flugor på en bajskorv... usch vad är det ja skriver!!???

jajaja, nu ska jag ut och vandra i skogen med moder sol....!
hade gött och hej da!hahah, vem försöker jag gömma mig ifrån???  dig kanske... nostalgi tripp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud I LOVE IT!!!!! :0) härligt, kommer vara en flitig läsare!"

2010-10-15 @ 17:28:46
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: Anonym

och om du väntar i ett halv år till tills du skriver igen så blir ja något irriterad och arg....

2010-10-15 @ 19:08:53
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: persilja

tack så jätte mkt!!!hahhaah ska försöka att skriva liiite oftare, jag lovar!!

2010-10-16 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0