döden i driven.

jaha.
i dag har varit en dag full av blåst och orolig flicka på balkongen, som funderar på att varna grannarna och säga att dom kanske borde flytta sina bilar, annars blir det pankaka av skiten dag. lång mening, men skit samma.
iallafall har jag jobbat idag, hela FYRA TIMMAR!!!! det är ju helt otroligt så länge. eller inte.
Men man får lite ego boost ( finns det ordet?) ibland faktiskt. I går var det tre personer, men vid två tillfällen som sa att: ( två unga män) sån har trevlig service har jag aldrig fått förr. den andre höll med.
( gammal skata) vilket vackert leende du har!!!
Man får ju ut nånting av att vara vänlig och att le sitt största varg grin mot kunderna, även om de är otäka!
och ibland är det skoj att flörta like oskyldigt med dem oxå!!! hahahah flört och flört, men vara lite mer än: plus meny på det? och vill ni ha en dipp? jaha då blir det 69 kr. har ni två kr måntro, ingen växel nåmligen? blalblalbalba
LEDIG KASSA!!!! ja ni fattar!
Men nu har jag ju målat upp jobbet som värsta paradiset, men låt er inte luras! nya finnar har kommit upp i mitt ansikte ( inte finska personer), och porerna ångar ut fretyr os så att man storknar. handlederna värker av tunga lyft, läpparna spricker ( av för mycket leende?) och ångesten kommer krypande
NÄR KOMMER DOM ATT BE MIG ATT TA DRIVEN???????

detta blir min död, var så säker.

 som sakt, detta blir min döööd.

som sakt, detta blir min dööd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0