trevlig tredje advent.

har jobbat natt denna helg, och det är nåt speciellt med det faktisk, tiden har inte samma rytm.
det känns som det går snabbare, eller att man inte jobbar så länge. om jag fick välja själv ( chef, se hit!) så
skulle jag välja att jobba 8 timmar natt, än 8 immar dag. men man får inte så sociala drag, så att säga.
man vill ju sova ibland...
men i dag kom jag hem kl 0747 typ. och gick upp runt elva, alltså ca 3 timmars sömn.
lite må illa trött. men har kaffe på bordet och lussekatten i ugnen, så jag överlever.
tydligen var det en självmods bombare som härjade i centrala stockholm i går. kan inte fatta!!!!!!!
och då kommer jag att tänka på enkille som kom och handladde hos mig igår, han var helt skakis och lite rädd,
hand hade precis blivit hotad med en pistol!
tänk om det var just den mannen, självmords bombaren, som hotade killen!!!
fy faan.
nog om detta nu.
hade världens flyt med bussarna hem i morse. tog 119 från spånken!
tänkte gamla minnen med moj.
alla buskar och träd glödde av julbelyssning. vackert och julanda!
vackra vackra... klocka. kolla kolla!!
love ya!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0