money maney maney, is so funy in a rich girls life!

jag håller på att jobba natt förstår ni...
alltså inte just nu ( kl 1215), men de senaste två nätterna, och de två nätterna som ligger framför mig.
ja hujeda mig sådant liv man har.
har ringt några dagis för att söka jobb, men det är någonting som heter ledighet som råder just nu,
så inga svarade. fuck.
alltså tänk om jag fick ett jobb med ca 10.000kr i månaden!!!!
det känns lika mkt som 100.000.000.kr just nu!!!!
om nån frågar:
vilja vad väljer du, 10.000.kr eller 100.000.000 kr?
hehehhehehhehe speeelar ingen roool vännen, jut give it to meeeee!!!!!!
my precious.. mohahahh shoppa... resa...sparaaa!!!!! ooooooooo
så kommer jag att låta....
så vem kan vänta? inte jag!! give give giveee!!!!
<3
kanske kan  köpa denna,
Amoour!
<3
kanske borde bli realistik?
but why?
do you wana give me some money baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0