grönt är skönt....

jaha, nu kanske jg sak skriva nåt som intresseklubben verkligen kommer att anteckna?
det har inte varit torka på intressanta saker inte, men jag vet lixom ej vad som skall skrivas...
i helgen har jag bara myst och gosat mig. hela lördagen. kollat på film och sånt. påsöndagen åkte jag med karrobarro till Ellen Keys julmarknad. det var ju skoj, liten nosalgitripp som sakt. sen åkte jag till VGBY och mötte upp julle. köpte julklappar.
har varit ( ÄR) satans förkylld, helt otroligt, snoret lixom lever och frodas i min näsa. vill ni ha mera detaljer?
inte?
bara litet utdrag?
?
va?
okidoki, jag säger inget mer
..
....
.....
GRÖÖNT SNOOOR!!!!!!!
oj förlåt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0