stora steg mot arbetslöshet!

jaha, så kommer nu den tden jag har längtat efter, i många herrans år! och hur väl har jag förberätt mig? låt se... mina spar pengar e snart slut, inge jobb, nada körkort. alltså e min framtid lika osäker som en död harre. ska den bli förmultrad eller ska den bli upp äten??? ndast framtiden kan säga sanningen....  
jaja uppdatering: jag o aron är tillsammans! hihihihh...'
våran klass har varit i praha, nice ställe. goda drinkar. bajs på trotoaren. luriga resturanger. varmt väder. cool arkitekr lärare. häftiga ben kyrkor...
moj o patte e not tillsammans.... ojojoj!
moj ska till tyskland o vara aur per i ett halv år! måste snart fixa pengar så jag kan hälsa på na! kommer sakna henne mer än möjligt!
jaja på onsdag slutar vi. student!
puss pöå er min små dammråttor!
löve löve löve

Kommentarer
Postat av: vilja

shiit pomfrite De där ilägget hade jag missat.

2009-07-30 @ 18:47:47
URL: http://drippdropp.blogg.se/
Postat av: Storasyster ser dej

Fan vad du är rolig vilja! hade ingen aning om att du bloggade,rena rama turen att jag har snott din dator.. detta måste du faktiskt fortsätta med! Du har något slags talang för att berätta (även om stavning är svårt -puss! ). Jag ser fram emot att följa livet som kassörska på Max, jag slår vad om att du har massor av roliga historier därifrån! blir det sent kan du dessutom sova på vår madrass i bergshamra, det ligger ju i solna. Stor Kram!

2009-09-02 @ 22:57:02
Postat av: desiree !

hejsan, besök gärna min blogg. <3

din var jättefin ;D

2010-01-21 @ 13:36:13
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0