galen röööv!

hej!
igår gjorde vi våran sista spel på skolan. (imorgon gör vi det sista, ever!) efter att vi hade plockat ihopp all rekvisita o saker så kände vi att vi var värda en öl. så, vi åkte till nivå 22. men en grej med detta ställe är att man oftast inte får plats nere, så man måste sitta där uppe o frysa häcken av sig på vintern.stället är säkert perfekt på sommaren, men men vi hamnar ändå typ alltid där. 
efter ett tag åkte vi vidare. till klubb blå. men trots att det var onsdag så var det stänkt! ( eller p.g.a...). 
jaja vi hamnade iaf på en bar tillsist.
 men vi ville vidare, så vi gick till ett karaoke ställe. där sjöng karin o maria crazy frog! hallelulia vilken stämning! alla gick fram o kollade, så några hade lämnat sina väskor vid borden. men eftersom jag e smått paranoid, så kunde jag inte riktigt slappna av, så jag var tvungen att ttitta mot väskorna ibland. jag tror moj oxå hade den känslan, för när vi kollade mot dom en gång så såg vi en man med en GIGANTISK röv ta marias väska o kasta den mot sina kompisar! men jävlar vilken reflex moj har! jag var halvt paralyserad, men moj gick med bestämda steg mot mannen, som var runt två ,meter, o bara drog väskan ifrån honom o gav han en kall o nedlåtande blick. jävlar aså, hon kunde lätt bli mos under honom! men det var tur att hon inte skällde ut honom eller nåt sådant, för när vi skulle gå så var han på krigsstigen o bråkade. vakter hade slängt ut honom, men det hindrade inte honom. han slet av sig sin tröja o  gormade o skrek på nått främmande språk. jävlar aså, vilken röv han hade! vi kunde knappt slita vår blick ifrån den, man var som paralyserad-. hahaha det e rätt roligt att tänka på. slagsmålet var nära oss,men karin bara skrattade o skrek: HAHAHA VILKEN RÖÖÖV! det var väldigt tur att han inte hörde, för då hade vi nog fått springa för livet.
jaja vi åkte tillsist hem. på tuben mellan vgb o hässelby så kom det fram en läskig kille. han frågade om jag hade varit på fest. jag svarade att jag hade pluggat i hagsätra. han var smått förvånad o frågade vad jag utbildade mig till. jag tänkte till nån sekund o svarade: polis... oj oj oj vad det blev fart på honom!  han sa att det var väl bra, eller inte kanske.. undra vad han hade tänkt erbjuda.... 
nu sitter jag o äter frukost, macka med peanut butter från lidl`s amerika vecka, mums fillibaba! 
puss puss nu ska jag nog till vgb.

Kommentarer
Postat av: moj

Jaa jäklar vilken kväll... :)

2009-02-05 @ 22:44:49
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0