freeeek skolan, here i come!!!

jaha, nu bär det av mot tråkiga skol tider igen. men inte helt. för jag o moj ska åka till barcelona den 19-25 februari!!! jippie! men ett litet mörkt moln på min anars så klara himmel är att jag ska köra upp den 5 mars. fy faaaaan vad tråkigt!!! ÅNGEST till 100 %!! men men man kan ju inte flyta igenom livet. som en person har sagt till mig, ändast döda fiskar följer strömmen, visst e det klokt sagt?? jaja, nu ska jag kolla mina mail, koaao har skickat nått till mig ( säkert snusk!!) pusss
ps i  dsg har vi sätt på våran teater som nån har spelat in, saknar det skarp. ds

Kommentarer
Postat av: miriam

ibland hade de varit skönt att va en död fisk bara flyta med liksom. Alltså allt går ju inte ut på de.

2009-02-11 @ 18:28:47
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: Ankan

alltså ibland, ibland undrar mAN hur dina hjärnceller bär sej åt =) ha.!.

Manfår hoppas ni hittar tillbaka till sverige, vilja du vet. Barcelona kommer bomber-ligen importeradej!

2009-02-12 @ 19:25:53
URL: http://naknaankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0