psykbryt

ooj då. det blev visst inget förut, fast jag lovat. sorry about that.
har jobbat natt i helgen. känns som om jag skulle dö. mina knän var av gele och jag kunde inte sluta gäspa.
men det hände iaf nåt galet!
när jag var på rast( typiskt) så flippade en kund ut totalt! alltså han slängde bullfatet på en kollega, hotade och gapade. unrar vad som hade hänt om han hade blivit fysiskt våldsam. vi var bara tjejer som jobbade, så lite läskigt kändes det.





jaaja nu ska jag nog bara mysa lite, dricka kaffe och gotta mig.
ha det fint hörru!

Kommentarer
Postat av: Julian

Jag saknar dig baby. var försiktig. våldsamma typer är ej bra. saknar dig hade så gärna haft en litet snack på skype med dig.

2011-09-04 @ 14:12:04
URL: http://zachariasjulian.wordpress.com/
Postat av: Julian

vart är du. blogga lite för din gamle vän. kommer hem på fredag klockan fem. ledig i helgen?

2011-09-12 @ 08:30:45
URL: http://zachariasjulian.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0