ett nederlag...

hej
nu har jag inte bloggat på ett satans tag. ledsen för det, men det är lätt att komma in i gamla rutiner ni vet!!! i kväll ska jag till pappa med lisa och äta skaldjur! mums, och det bästa är att det kommer vara hans lägenhet som kommer att stinka, inte min! mohahahhaha
i helgen gick jag ut.
på fredagen med karrobarro, först en fika, sedan runt tio hem till hennes pojkväns kompis, och sen till strand, där vi gick in på en bar bredvid.
på lördagen hade jag middag med en jobbarkompis, och sen drog vi ut, små lulliga och glada!
vi stod i kö för att komma in till sommar, men det var för långt, även med sommarkortet,
så vi drog till laroy ist. där var jag som jag är och flörtade med vakten. han sa då att vi kunde komma in, och bad om att få se ID kortet.
här svänger den härliga historian till ett dåligt skämt.
JAG HADE GLÖMT ID KORTET!!!!!!!!!!!!!
fatta läget, här var vi påväg att komma in i stockholms hajpaste klubb, utan lista eller kö, så hade jag GLÖMT ID kortet.
fuck asså!
men men
vi gick till tiger(?)  en resturant kedja som serverar alkohol. så där kunde vi smya mig till mojitos.
men vist var det ett nederlag...
sedan åt vi på max. set var jätte gott!!!
jaja detta var min helg. nu måste  jag gå.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0