saker att göra innan 25

  • gå på krogen ensam ( så där coolt, inte pinsamt, med ett anteckningsblock och skriva djupa ord..)
  • gå och dansa ensam ( svaja ensam på dansgolvet)
  • gå på bio ensam ( hålla okända män i handen?)
  • inte shoppa kläder på en månad (...)
  • äta kina mat ur en pappers ask ( ni vet som på film)
  • köpa snuskigt dyr märkes sak ( och sen inte shoppa på en månad...)
  • bo i annat land ( och inte kunna språket...)
  • börja utbilda mig ( japp)
  • lära mig att fotta fint ( fina vinklar, och vackra löv, typ)
  • träna( hupp hupp)
  • sluta äta brejk! ( my love)
  • snacka med okända människor ( livs bejakande!)
denna lista kommer jag att stryka för, för varje sak jag gör. håll öronen och ögonen öppna, för kanske kan jag hinna innan 25!!!

mooah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0