PANKAKA!

hej!
 idag har vi haft genrep av pjäsen, och det gick jättebra! NOT. ingen skrattade! fy faaan aså. och jag som har skrattat mig igenom alla repitionerna, vem e de fel på egentligen? inte mig, hoppas jag iaf...
                      när jag har övat på en scen som e välldigt rolig o bra, så har jag alltid räckt ut tungan, ni vet som om en orm lixom, o det gjorde jag nu oxå.framför lärarnas allvarsamma miner... hehehe hoppas dom inte tror att jag e världens snusko ;)
som jag skrev i de tidigare inlägget så skulle jag öva på att pussas idag. det gick bra. oväntat bra faxtiskt... hahaha.           karrobarro( karin) ska komma in o avbryta innan det händer nått, så egentligen e de inget pussande, men iaf. karin skulle räkna till fem o sedan skulle hon komma instormande o hela skiten skulle avbrytas, men grejjen e det att karro inte kom! vi satt där o försökte göra det lite långsamt, så de inte skulle hända nått. pinsamheten var ett faktum o de jag tänkte i denna stund var; döda karin, döda karin, DÖDA KARIN! 
                  ( nu e jag välldigt ironisk. karro kom i tid så de hände inget. men visst var det skoj att läsa?)
nu e jag af hemma o har just ättit mig mätt på nyttigheter. pankaksmix från lidl`s amerikan vecka. så jävlans gott aså. ska nog gå till lidl o köpa några flaskor till...( fast jag suger på att steka dem. jag e en sån där människa som har allt på 6:an o locket på, så dem mat jag gör blir väl stekt o kokt. )
o föresten, jag hade sirap på. 
detta inlägg blev rätt långt om jag får säga det själv, risken finns att de kommer lika långa el längre framöver, så de e bara att häda ut!
puss på er mina kära små troll o hörs imorgon. då har jag premiär! 


Kommentarer
Postat av: moj

längtar tills imorogn då jag får läsa mer. hahah! see you, och föresten, grejen med tungan borde komma i varje föreställning. de kommer bli succe! puss och knull gullspira

2009-02-02 @ 23:38:40
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: moj

jag kan inte sova, ligger bara och tänker på strunt! FAN!!! va ska jag göra?? kolla på ett avsnitt till av desp? De får nog bli så! haha jag är nog trotts allt lite svag för desp! jah känner de alldeles tydligt och folk har börjat komentera de också!

2009-02-02 @ 23:40:54
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: NinaPina

Du är allt söt o rolig du viljis:)

2009-02-03 @ 16:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0