JAHA...

så var det gjort aså. 
premiären har gått av stapeln o en känsla av att allt e avklarat o slut har börjat smyga sig in i kroppen... men sedan får man tänka om. vi har ju tre föreställningar till! mamma mia! hjälp!. 
nä nu får jag ta o skriva om nått annat, jag har faktiskt ett liv oxå , fast det märks nog inte...

lysnar på bob marley, siken kille han e! helt sanslös, fast det visste jag ju, men har bara inte orkat lyssna. jag e en såndär som vill kunna sjunga med musiken, alltså inge okänt här inte! men grejjen e att jag då snabt tröttnar på min musik o inte orkar lyssna mer. så när folk frågar vad jag lysnar på så säger jag eh..ingenting. 
men i bland får jag nya vibbar. det e hos moj o julle, där så kan man få lyssna på ny musik som faktiskt e bra, och efter några gånger så kan jag faktiskt sjungs med...det var inte så svårt va?! men jag e väl kanske en rätt omständig människa som inte gillar förändringar... FUCK vad tråkigt o patetiskt, men jag håller på att vänja mig vid förändringar. hahaha nu verkar jag vara en sån där sjuk person som i den dära filmen där en man e helt manisk. han går till samma kafè varge dag o blir serverad av samma servitör. men en dag e hon inte där o han blir helt galen o åker hem till henne. hennes son e sjuk så hon stannar hemma ifrån arbetet. under tiden har mannens granne blivit inlagd på sjukhuset o mannen tar då hand om grannens hund... den e iaf bra, o det hela jag vill få fram e att jag sakta mne säkert kommer bli helt vanlig... nån gång.
hahaha det e jävlig roligt att beskriva sig själv som smått galen o helt bakom flöttet!!! prova det nångång du oxå, så får du själv se...  
jaja nu ska jag försöka få igång en film. (har jag sagt att jag e helt oteknisk o inte förstår mig på datorer? om inte så säger jag det nu, jag suger o bara den här bloggen, jag menar, det e helt otroligt att jag faktiskt fixar det.men nog om detta.) kram på er som har tagit er hit !pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: moj

jamenar va är de för liv du lever! filmen du beskriver heter livet från den ljusa sidan och de kan man mog tänka på ibland jojo man ska få ut de bästa av livet- är de inte så man säger? få ut de bästa. du va great to day

2009-02-03 @ 23:39:36
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0