nya tag!

God eftermiddag sunshines,
ber alldra ödmjukaste om ursäkt för mina kaos-artade inlägg den senaste tiden. vet inte vad som har hänt, men jag kan nog skylla på att jag har googlat för mycket "vintage" och då får man ju upp så mycke fina bilder!!!
men ska nog tygla mig lite... om jag kan...

i går var jag ute med systern min, och vänner till henne. vi tänkte att vi skulle ätalite, så vi gick och åt på bröderna olssons. jag säger bara vitlöks Bomb. med stort B i bomb. alltså ALLT var med vitlök i, shotsen, efterätten, ölen, maten, atmosfären, mm.
jag åt ... hamburgare, hahaah jag vet, fantasin, vart tog du vägen?? en tjej som var med och åt, hon kollade på min tallrik och sa, respekt. så jävla respekt, du jobbar på max, och du äter hamburgare på fritiden...
jag skämdes lite, men då sa jag att kaninen på hennes tallrik säkert hoppade runt och pippade senast i går... hihihi
där fick hon!
föresten, på detta ställe drack jag öl ifrån en gård i dalarna, som är släkt med en typ vän.. coolt coolt!

har  druckit ( kaffe, inte sprit, ditt fyllo) med mamma , ätit shushi och shoppat lite åt henne idag. efter det  åkte jag ut och rännde i stadens butiker.
kom nyss hem. med flera vänner.
.........?? öh va?
jaa, alltså inte riktiga vänner ( inte så troligt iaf) nä men seriöst, jag har köpt VHS filmer med serien VÄNNER.
inget missförstånd här inte.
ska vänta med att kolla på den tills julle kommer hem. han är i dalarna. jag är här. ensam. i en tom och stökig lägenhet.
jaha ja, inget depp nu vilja, du ska ju ut o supa med en (RIKTIG) kompis i kväll ju!!
sådetså.
men nu måste jag fixa till mig1
bye bye lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0