PANIIIKKKK

hello bejbs!
i dag jobbade jag ( suprice), och det stod p schemat att jg började 12:00, och inte faan trode jag någonting annat. men tjii bev det. 1103 ringde det från jobbet och frågade vart jag var...
ojojoj: jo jag är på väg till jobbet nu, svarade jag med en svag stämma, för jag hade en dålig känsla i magen.
jaha, sa jobbet då, men du ska ju vara här NU.
eh, nej det ska jag inte, jag börjar kl 12 fortsatte jag.
NEJ, du börja 11.
( fuck fuck fuck)
okej, förlåt, jag kommer om 40 min.
helvetes jävla skit!
det flummigaste och konstigaste var att nån minut innan, hade jag och julle snackat om jag bara skulle skita i att gå till jobbet!!!
hehehehe
bye bye
( okej, sorry, detta inlägg kommer helt knasigt, för datorn dog när jag skrev inlägget.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0