...........................................Gott......Nytt.......liv.............................

hejsvej!
uppe med tuppen.... not!
jag hade faktiskt ett bra nyår. firade på jobbet. hahhaahaaa....
kom till max kvart i 12, och då stände vi resturangen för en halvtimme, för att kunna gå ut och skjuta raketer oh dricka champange!!!
det var najs!!
drack ett halvt glas, blev helt lullig!!!!
försökte nyktra till, men var fortfarande lite smått glad när jag
började kl 1.
och sedan drog helvetet igång, på riktigt!!
ojojo
och nu har jag varit uppe i nån timme, men ska gå och lägga mig snart,
för jag jobbar natt igen!!
har inget liv.
jaja, ska väl ta och göra någonting, vad vet jag ej.
♥♥♥♥
sex for breakfast... oh no, coffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0