fly away, high high up!

hej
ville bara dela med mig av en känsla jag har.
varje gång jag ser ett flygplan uppe i det blå, så önskar jag av hela mitt hjärta att det var jag som satt och kollade ner. att det var jag som checkade om det fanns tv på planet, och om grannen tvärs över mittgången var snygg. och att det var jag som stoppade hörlurarna i öronen, för att barnets skrik en bit bort konkurerar ut flygplans motorns höga ljud.
Att det var just jag som med glädje plockade upp blaskan som inköpts för flygturen. och godispåsen, som förlängesedan blivit tömt av sitt innehåll, blir diskret nertryck i spypåsen.
Fäll upp brickorna och spänn fast säkerhetsbälterna!!!! oh ja, det gör jag så gärna, bara jag får sitta där uppe  i luften, i en flygande maskin.

men så tänker jag, jomenvisst kommer du vara där uppe snart vilja, ha lite tålamod vilja, livet har ej tagit slut än vilja. det finns fortfarande tid kvar vilja.
och så är det bara.



Kommentarer
Postat av: miriam

gillar komentaren med godispásen och checkningen med killen mit emot... hahahaha precis sa gör ja med. vi máste flyga iväg du o ja....

2011-04-09 @ 20:16:41
Postat av: vilja

hihih godis och snyggo, resans viktigaste ingrediens!!

det måste vi!!!!!

2011-04-10 @ 11:34:57
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0