uppe med tuppen!

Godmorgon mina kära läsare!
tänk att jag redan,kl halv elva, har någonting intressant att skriva.
men jag tänkte bara uppdatera er en sak, lyssna alltid på din mor!!! det är sant, men man måste ju tänka också. om hon ber dig att sälja knark på platan är det ok att vara tonåring och skrika och bråka, men om hon säger att du ska ta på dig mera kläder... JA DÅ ÄR DET BARA ATT TA PÅ MERA KLÄDER!!!! tillexempel, igår Hade jag världens coolaste outfit, kanske föör cool för hedemora, men men, och då blev mor min gaalen och sa att jag skulle bli sjuk och då skulle jag inte kunna arbete. och folk som inte arbetar drar ju runt hela dagarna i ända på platan och då kommer du börja knarka, för det gör man på platan, och tillsist är din själ ut rökt och det ända som finns kvar är en använd nål,och då är det en mer än 100% chans att du får hiv och då kan du ju döööö!!!så ta på dig en annan jacka!!!!
( okej, kanske hon inte sa det sista,men jag förstod att det var det  hon försökte få fram)
men grejen är den att jag nu är lite rädd, för jag börjar faktiskt känna mig lite förkylld. vågar dock inte säga till mamma, för då sätter väl hon in mig på avgiftning på än gång!
ojojoj. jag sak hålla er uppdaterade, men om jag inte skriver på länge så vet ni vart jag är... på platan!

auf widersein maine gute unt froling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0