svätt & tårar

SÅ SANT!!!! mohahahhaha det slår alla klappar och vinster i världen, att få sin egen svätt, sömn och tårar in på banken.
LÖNEN IS THE SHIT, som jag säger på ren dalmål...
då kommer julle ha eget tillgång till mitt konto, bara att dra, dra kortet, FRÖKEN!!!
jomen visst, här kör vi stenhård rättvisa. jullemannen har ( typ) försörjt mig denna månad, så det är väl bara
rättvist att jag bjussar tillbaks, va?!!?!
men tro mig, det kommer att bli bittert..... forts. följes för intresserade läsare!
jaha, så nu är det alltså jag som kommer att stå för maten denna månad....

Kommentarer
Postat av: trött läsare

oh yeah! låter som om jullebulle får det fint....



Ta bort det där att man måste skriva in detta hemska bokstäverna när man komenterar, gör du inte det så komenterrar jag inte mer.... (trött läsare efter tredje komentaren)



millemoj!

2010-12-18 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0