på det tredje ska det ske!

hejsvejs i lingonskogen!
jag ville bara droppa förbi en snabbis nu på morgonen. kan inte sova. drömmer om trebenta bord o trådar som slingrar sig runt halsen så att man kvävs. det e säkert heeelt normalt. jag önskar allt var över, men ändå hatar jag tanken på att komma tillbaka till skolan. varför kan inte sommaren komma så man kan sola sina bleka ben i den varma solen.men men man kan inte få allt. synd tycker jag för jag vill ju ha ALLT som jag önskar mig.... hehehe lite bortskämd kanske? fast det e ju bara en   önskedröm så jag e helt vanlig.på den punkten.
såg the holiday i går. den e så satans bra! älskar brodern.så snygg!
jaja nu måste jag sätta på kaffe o gå upp. så vi hörs kanske i kväll.puzz mina loppor små!

Kommentarer
Postat av: moj

jag skulle kunna döda för denna mannen. nejdå där var jag inte ärlig. men vilken skepelse! hahah men alla har trådar också dom döda, du har också trådar men tjutberg säger att dom är lediga.

2009-02-03 @ 23:42:09
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0