nu e de slut!

ja herre gud. nu e de över!
 jag får smått panik att tänka på det. men det gör jag, tänker på det aså. men jag är glad över att vi e lediga på måndag iaf... sedan blir det kemi! fuck fuck fuck. snart ska jag till teaterskeppet o kolla på de andra teaterna. men man kan nog säga att vi... ÄGER! de i går tex. dom sög så jävla hårt. fy fan aså. moj skruvade sig generat, karin försökte hitta ett bekvämt sätt att sova på och jag sjönk ned i stolen o blunda, samtidigt som jag försökte ta fram min choklad ifrån väskan så tyst som möjligt... ja du, det var ingen rolig pjäs ska jag tala om för dig. tyckte lite synd om dom faktiskt.  
jaja vi får höras senare då ra! puss puss kram karm jan banan gick på stan...

Kommentarer
Postat av: moj

DRA ÅT SKOGEN VILKET LIV DET BLEV! hahah tack för igår.

2009-02-08 @ 20:01:07
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: ankan

Gudars, men NI(du o moj) var fucktiskt grymma på eran. Nu ska jag få pannkoks av deij(och kaffe kan man hoppas på)(?) , men det luktar aningens rök... hah, puss min skönaböna

2009-02-10 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0