varför e framtiden så satans långt borta....

hehehe, snart bär det av till barcelona!
 jag o moj har i dag växlat 8000 kr till euro... snacka om paranoid när vi gick ifrån forex eller vad det nu hette. tjejen som jobbade där verkade sjukt bakis eller nått sånt. det e rätt roligt att spana in folk så där o tänka på vad dom har gjort. tex en tråkig grå lindex kvinna kanske är världens roligaste o tokigaste sex galning!!! eller liknande... 
man kan faktiskt få sig ett gott skratt om man tänker så, men försök att inte skratta högt, för den tjejen du kanske i dina tankar förvandlades till en galen ninja, tja hon kanske faktiskt tog karate lektioner som barn, då e de bara att lägga benen på ryggen o springa sin kos. 
jag e en idiot ibland. en optimistisk idiot som tänker att framtiden e så långt fram,att vi aldrig kommer dit. o när, hör o häpnad vi e i framtiden,  märkt jag att jag har bokat in mig i saker jag kanske ej kan slutföra. det e tur att vissa saker kan  man ordna.
 guud aså. jag har bokat uppkörning den 5 mars. o den 27 feb. hade jag tänkt åka till hajja o spela in en film. men i helgen gjorde far mig uppmärksam på att allt kommer skita sig om jag åker dit. så med en klump i magen skrev jag till hajja o berättade sannngen. jag kan nog ej komma denna helg, men kan vi ta det nån annan ist. hon fick panik o hela faderuttan!  men jag förstår henne till10000%.                 
jag vet hur stressigt det e med 12 års arbete, och att när en liten detalj för betong arbetet fattades, skrek jag NÄ NU JÄVLAR ÅKER JAG O KÖPER EN JÄKLA KRUKA O SÄGER ATT JAG HAR GJORT DEN!!! 
men så klart, det gjorde jag ej. det jag oxå hade i tankarna var att hajja aldrig mer ville träffa mig, att hon skulle hata mig!!!! herre gud vilken ångest jag fick.
men nu håller det på att fixa sig o jag lovar, hennes film kommer att bli världs känd. o hur vet jag det? jamen det e ju självklart, jag som skådis o hajja som regisör, bätter kan det ej bli!!! 
( hahaha, ni skulle se filmerna hajja filmade på mig när vi var mindre. guud vad roliga de var. handlade bla. om hajjas trosor o att kyssa lamm...)
heheh fantasin i full gång det e bra det... puss på er mina små ludna vänner!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHA, nej din fantasi i kombination med 12 år waldorf måste vara oslagbart! det här e en sån jag kommr komma att tänka på nån gång på tunnelbanan och plötsligt bara skratta ur mig!! det är då det gäller att hålla igen.. =)

puss min barcelöuna-garl

2009-02-16 @ 22:46:22
URL: http://naknaankan.blogg.se/
Postat av: miriam

HHhahaha, skaratta dig lycklig din took. here we come barcelona

2009-02-17 @ 23:18:54
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: JUlian

nej nu får du faktiskt uppdatera

2009-03-04 @ 19:06:39
Postat av: ankan

Ja skriv ngt mer =)

2009-03-15 @ 23:52:42
URL: http://naknaankan.blogg.se/
Postat av: Miriam

Hörre du MR, märkvärdig Du får ta och ryckaupp dig och uppdatera ditt liv de kommer ju sluta med att du spricker mitt i tu, du och dina komunist kompisar.

Jag vill läsa dina tankar och skrattar försår du inte de.





Sådär de ska nog funka!!!!

2009-04-08 @ 23:00:23
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: Julian

Oj har redan sagt det emn uppdatera, din blogg är fantastisk, dock lite ouppdaterad

2009-04-09 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0