god natt min skatt.

nu ska jag ta o knyta mig...
men innan jag knyter ihop mig så ska jag bara säga: ni tror inte jag förstår, det steg jag tar, de val jag gör den risk jag far, ni ser ett svek, ett nederlag som mitt sista slaaaaag!
oj vad var detta måntro? jo de e från chess. en väldigt vacker o sorglig musikal. nu kanske ni tror att jag e världens tönt o inte har några kompisar o bara sitter o snyftar framför dumburken hela kvällarna medans livet går sin gilla gång. men se där har ni alldeles FEL! ty jag e mkt populär i mina kretsar, så att säga....
(ni får förstå att detta e en ironisk blogg, för det mesta. ha dalmål o framskjuten haka så förstår ni nog det finurliga i de hela...) o nu kom jag på en sak till att säga, så håll i er!
alltså, det är som om  att man inte hela tiden går omkring o rycker på ögonbrynen så här, så e man en idiot! löve löve. kan ni gissa vad de e ifrån? (  moj du får inte svara, men jag hoppas du läser min blogg iaf.)
nu har jag skickat i väg jullebulle till tuben så de inte blir alldeles försent för lilpöjken. 
god natt alltså o sov gott.

Kommentarer
Postat av: Julle

hahah,du är för rolig du.

2009-02-01 @ 23:10:44
Postat av: moj

okej jag ska inte svara... HAHAH sitter här och skrattar för mig själv, hälsa dumburken föresten!

2009-02-02 @ 18:54:20
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0