nu får jag ta mig ikragen!

hejsvejs! det var nu mer än ett halv år sedan jag skrev mina sista ord i denna blogg! kan inte fatta att den finns kvar.men de e ju bra,för jag har faktisikt tänkt börja skiva igen.
1 har blivit tillsammans med aron
2 har slutat skolan
3har fått jobb på max i solna
4har fått körkort
5 har saknat miriam
6miriam är tillbaka
7det är jul
8 nyår ska jag spendera i marias nya lägenhet
9måste säga upp mig
10 ska åka till england i 7 månader
detta var väl allt som har hänt!
bye bye

Kommentarer
Postat av: Miriam <3

ÅHH och jag saknar dig. och jag gillar att du ska börja skriva... :) du bör tilläga att aron är ett avslutat kapitel.. :)

2010-02-04 @ 23:23:09
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: persija

ahhahaha juste ja!!!

2010-10-15 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0